2017. július 21., péntek

Az első nap az Éltető Völgyben



„Éltetős vagyok, Éltetős vagyok, Éltetősnek születtem. Az én kerámiám, az én kerámiám a legdrágább kincsem. Mert a bornak ízét, a sajtnak illatát semmi szörpért nem adnám, ezer lekvárért sem adnám" (Orbán Melinda, Orbán Gergő és Orbán Eszter)

 

2013-ban a legnagyobb megtiszteltetésnek éreztem, hogy én kaptam meg az Éltető Völgy udvar „háziasszony” szerepét. (Köszönhetően Nemes Mátyás születésének). Azóta 5 év eltelt, szinte minden megváltozott, de még mindig ezt az időszakot szeretem a legjobban az Éltetős munkában. Nekem mindez mást jelent: 10 nap non-stop Kapolcson, ahol mi Éltetősök együtt vagyunk és igazi közösséget alkotunk. Pontosan ismerem ezeknek az apró falvaknak a csodáit, sokat kaptam és kapok a mai napi a Völgytől.

Bár az idei év minden próbálkozásunk ellenére nehezen indult. Kedden Tibi ágyhoz ragadt egész hétre, tegnap délután még egy stand sem állt az udvaron, így kevés alvás után ma reggel 8 órakor szinte természetesen köszöntem „jó estét”-et a bolti árusnak.
Köszönet Gabinak, Bencének, Reninek és a többi helyi közreműködőnek, hogy reggelre minden a helyére került.

Ma Petra és Liza segítette egész nap az udvar berendezését és gördülékeny működését.



Az Éltető Völgy udvarban A Vidék Minősége – Éltető Balaton-felvidék védjegyesek termékeinek és szolgáltatásainak színes kavalkádjában őstermelőink, kistermelőink, kézműveseink kínálják portékáikat. Különféle népi játékokkal, táncházzal és vetélkedővel készülünk naponta. Aki betér hozzánk, megtudhatja mi az a ZSCH, elcsíphet egy kalapos játékot vagy részt vehet egy rögtönzött népi mesejátékban.

A mai jelszónk: #alónakafarka (Nagy Ármin)


A csapat tagjai az idei évben:


  • Paloznaki Képíró Műhely, Boda Balázzsal és Oláh Katival,
  • Opi Kovácsmester
  • Petendi Pálinkaház Kft. (akiknek a standja már csütörtök délután 5re készen volt)
  • OD kerámia, Ottmár Dórával
  • Együtt a Jövőért Halimbán Egyesület
  • Pannon Térség Fejlődéséért Közhasznú Alapítvány – Szeresd a Magyart Információs Pont és Vásár
  • Levendárium – Dörgicse
  • Royesfarm házi tehénsajtokkal
  • Bébic Szociális Szövetkezet Ukkról
  • Nemeshanyi csipkevarró asszonyok
  • Lekvárszezon Tóthné Szilágyi Andreával
  • Bakos István méhész
  • Vámosi Pince Papp Ferivel
  • Mörk Pincészet Dörgicséről
  • Ana Naturfarm
  • Bakonyi Helyi Márka és az Alpokalja Fertő Táj képviselői

Ételeinket idén a Herbaportja biztosítja 

Ha pedig már gyalog nem bírjátok a lendületet a Völgyben Innobringát tudtok nálunk kölcsönözni

Sok szeretettek várunk mindenkit, jöjjetek :)






 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése