2013. július 27., szombat

2013.07.27. Szelíd szombat



A tegnapi naphoz hozzátéve szeretném mindenkinek – aki gondolt rám - megköszönni a névnapi üdvözleteket, bár nem most tartottam, de nagyon jól esett. (Bár hogyha a blog írója az Annát használja a hivatalos Annamária helyett, ne is csodálkozzon ezen.)

A legszebb névnapi köszöntést, az ÉBFE elnökségi tagjától, „Fék” Tóth Bélától kaptam:

E napon minden érted van! A nap csiklandozó sugara a lágy szellő s madarak csodás dala. Ma neked nő minden virág, mely ontja csodás illatát, s neked érik a gyümölcs, ami beszívja a hajnal harmatát. Ha jő az este, s megjelennek a csillagok, hidd el, ma neked ragyognak, és az írják boldog névnapot”


És hogy egy kicsit reklámozzuk elnökségi tagunk tevékenységét: az a kevés ember, aki ebben a 35 fokban nem a Völgyben, hanem a Balcsi-parton és esetleg Balatonakalin pihen a hétvégén, mindenképpen látogasson el a Fék étterembe:  http://www.fekabc.hu/etterem2.htm

A mai nap már zökkenőmentesen vette kezdetét. Mire leértem a nemeshanyiak már elfoglalták hétvégére a standjukat és zajlott javában a csipkekészítés. Délelőtt a halimbai osztag megérkezett 3 napra elegendő alapanyaggal, így a főzés is beindult. Bár az elején kicsit izgultunk, hogy nem lesz elegendő jelentkező az ebédre, végül minden elfogyott. A mai menü Halimbai palócgulyás Tóbel módra volt, melyhez a titkos összetevőt csak én leshettem el, de csakis azért, hogy később otthon helyt tudjak állni a konyhában, hogy a Mester jóllakjon annak érdekében, hogy a TD-Halimba SE a következő szezonban már bajnoki címet szerezzen.
Bár kánikula van, nincs pihenője a focicsapatnak, edzőmérkőzés volt ma is. (eredmény: Márkó- Taliándörögd – Halimba SE:0-7).Gratula!


Előkerültek a dobozokból a tavalyi dolgok is: szórólapok, a kirakó és a kötelező arculati elemek is :) Az Értékőrök kiállítása is teljessé vált, Tufa kiváló idegenvezetést nyújt az ide betérőknek.
Az biztos, hogy Tóbel János polgármestert nem engedjük el az Éltető Völgyből: legalább 4X fog főzni, levendula szörppel, dinnyével lát el minket.
Délután sokan sziesztáztak az udvarunkban: az almafa árnyékában, a FELÚJÍTOTT szép padokon elfeküdve, hallgatva a Palya-udvarból áthallatszódó muzsikát. Kellemes.


 
Végre én is tettem egy kört. A malomszigeten ilyenkor mindig ismerősökbe botlik az ember. Régi arcok, barátok, osztálytársak, akikkel, ha év közben nem is, itt mindig összefutunk. Pillanatra felidézzük a múltat és döbbenten állapítjuk, hogy milyen gyorsan elszaladtak az évek. Hogy ugyan kicsit megkomolyodtunk, de még mindig ugyanazok vagyunk, mint 10 éve. Kicsit összeszorul a gyomrom.



Harangoznak, fél 8 van. Még valakik visszasietnek egy ukki szörpért, érdemes. Én is egész nap szemezgettem egy ukki EPERlekvárral. Lassan az éjjeli őrök is megérkeznek: fél Hoffner Brother és Hoffner Brother’s girlfriend végzi az esti műszakot az idén.  Lassan én is várok egy fuvart TD-re. Közben az okostelefonom üzen: start running, get moving! Haha ez most egy ideig elmarad.
Végül a nap zárasaként egy rövidke video az udvarról (köszönet érte SP-nek):

Harta Anna









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése