2013. július 28., vasárnap

2013.07.28. Víg vasárnap



Visszafelé számoljuk a napokat. Elvileg 2 nap és elviselhetőbb lesz az időjárás. Szalmakalap, spriccelő, jég, hideg víz, amik ilyenkor igazi kinccsé válnak.

A mai menü Tóblecsó volt. Kevesebb fogyott belőle, mint tegnap, mivel kiderült, hogy aki otthon is kotyvaszt valamit, az szintén lecsó. Na mindegy, de kitaláltuk, hogy a holnap csak az kap ebédet, aki ma is evett. Egyébként holnapra celebszakács van beígérve az udvarunkba, aki megpróbálja felvinni a versenyt a mi kis "halimbai" konyhánkkal.(A mai menüt egyébként még kiegészítette a kiváló halimbai mentatea, halimbai kukorica és a cukkinis-patiszonos szendvicskrémes falatkák).



Délután 13 órakor hivatalosan is megnyitotta kapuit az Értékőr Udvar. Az ünnepélyes megnyitó után az értékőrök délutánra bevonultak a kék pavilon alá és „titkos” tanácskozásba kezdtek, hogy mire jutottak, arról még biztos hallani fogunk. Addig is:






Az értékőröknél hoszteszként is tevékenykedtem és Hoffner Tibor szerint kiváló munkát végeztem. :) Az első waldorfos ruhát is sikerült megvásárolnom, ettől egy kicsit megnyugodtam. (Tavaly az utolsó napra hagytam és már mindent elkapkodtak).
Délután barackárusok költöztek az udvarunkba és egész héten itt lesznek.Termékeiket jelenleg tesztelem nem rossz - nem rossz.

A waldorfosok gyerekprogrammal készültek: a Manólesre megtelt az udvar gyerekekkel, az unokahúgaimat is ide csábítottam.

Kezdünk kiszakadni a hétköznapokból, de holnap a sümegi iroda telefonjától biztosan nem menekülök :))))

Mára ennyi-annyi, holnap ismét jelentkezem.



Harta Anna









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése