2013. július 30., kedd

Kedélyes kedd



Az éjjeli őrök kérésemnek eleget tettek, és készítettek pár fotót a tegnap estéről. Az időjósok előrejelzése bevált, a vihar ideért a Völgybe. 



Fúj a szél, sokkal kellemesebb az idő, már délelőtt többen mocorogtak, mint az elmúlt napokban. Reggel én is kicsit elszámítottam magam az öltözékemet illetően, így délelőtt még gyorsan tarháltam egy fuvart vissza TD-re azért az egy darab pulcsimért, amit a 10 napra elhoztam magammal. (Tegnap senki nem gondolta volna, hogy ez kelleni fog ma). Közben folyamatos telefoncsörgés, egyik, majd másik telefon...ajjjaj egyszer biztos 1 hétre kikapcsolom :)
Délelőtt az immár 4 tagúra bővült Nemes család lepte meg udvarunkat: Ábel, Guszti és Zsuzsi karjában a kis Matyival. Zsuzsinak egy külön széket is fenntartunk itt a Völgy ideje alatt. Mindenki mosolyogva fogadta az Éltető Völgy hivatalos háziasszonyát és persze csodájára jártak a kis jövevénynek. 


Ma festői bablevest ebédeltünk. A menüt Kati készítette. Mind elfogyott belőle, sajnos Tufának nem is maradt, aki kicsit durcás lett ettől. Próbáltam kárpótolni, talán sikerült. A tálalás alatt Balázst is kifaggattam az ő kis művészi életükről. Érdekes, hogy ők este állnak neki alkotni, mert akkor csend van és nyugalom, a napközbeni munka nehezebben megy.
 


Kora délutánra a Waldorf-os nemezelés is beindult. Hiába végre „jó” idő van.

Új halimbai teakülönlegességet próbálhattunk ki: levendula tea érdekes zöld színnel.

Az értékőröknél Taliándörögd, Nagyvázsony és Tótvázsony fiataljai vállalták be a házigazda szerepét. A legkiválóbb házigazda szerepét én ma a taliándörögdi értékőrnek,Komjáti Krisztiánnak adom, egyrészt mert dörögdi, másrészt, mert ő végig itt volt. :)


Minden ismerős a mai napra zsúfolódott ide (Oszkai family, RáXandiék).Tessék kérem, megosztva jönni!! VIP vendégekkel is el voltunk látva: Páva Zsolt, Pécs polgármestere; dr. Rétvári Bence, a KIM államtitkára járt nálunk.

A mai blogot Hoffner Tibor kollégám szájából mostanában gyakran elhangzó mondatával zárom: "Ez is megvolt még sincs  este."


Harta Anna













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése