2013. augusztus 3., szombat

Szépséges szombat

Ismét forróság öntött el bennünket. Nehezen, de bírjuk-bírjuk.

A végére én is igazi völgypolgárrá váltam. Vendégek végett kiszorultunk a házból, kis sátorban töltjük immár 2. éjszakánkat. Az idő borzasztóan kellemes a szabad ég alatt, viszont a taliándörögdi koncertekről leszakadó tini lányok hisztis üvöltése már nem éppen.

Fantasztikus reggelivel indítottuk a napot: a tegnapi nemesvámosi bőségtálat összekavartuk szentantalfai zöldségekkel, 60 db ukki tojással és halimbai szívvel-lélekkel.

Az ebédet az Éltető Balaton-felvidékért Egyesület (=Tóbel János, egy kis munkaszervezeti segítséggel) készítette: tárkonyos csirkeragulevest generáltunk halimbai tócsival.

Délutánra jutott egy kis szakmai program. Ízelítőt adtunk az Éltető Balaton-felvidékért Egyesület projektjeiből: Zöld kínálat a Balaton-felvidéken (Green-line projekt), Vidék Minősége Védjegy és „Okos” Túrák a Balaton-felvidéken.

Oszkai Virággal waldorf-os egyenruhában illegettük magunkat egész nap.

Tufa is már kezd elfáradni, a babzsákfotelban ülve tartja meg az értékőrös idegenvezetést.

Délután a Fehérlófia Waldorf Iskola bábelőadását nézhettük meg az udvarunkban. A kánikula ellenére sok volt ma a látogató, mindenki igyekszik még kilátogatni azért 1-1 napra.

Összeszokott csapattá, nagy családdá váltunk itt a végére.  Mindenki hoz valamit, ma például egy különleges levendulás süteményt kóstolhattunk meg Rab Márti jóvoltából.

Holnap az utolsó nap, kicsit fáradtan, de izgalommal várjuk.